- - forma
- - paštu
- · sarjanumero;
- · sorozatszám;
BESTWAY®-produsentens garanti
Bestway tilbyr ettersalgsservice til dets kunder iht. det europeiske direktivet 1999/44/EF og nasjonal lovgivning.
Warranty_tips_2
For å motta informasjon om produktene våre eller sende inn et garantibevis, besøk https://www.bestwaycorp.no/support/index og fyll ut all nødvendig data. Eller du kan kontakte det lokale kundeservicesenteret ditt https://www.bestwaycorp.no/support.
Klargjør følgende dokumenter på forhånd for at vi skal kunne løse forespørselen din enklere og raskere:
- Forespørselkvittering
- Bilde av defekten
- Partinummer
VIKTIG:
Bestway reparerer eller erstatter KUN DEN SKADEDE DELEN, IKKE HELE SETTET.
Bestway forbeholder seg retten til å kreve at varen sendes inn for ytterligere testing.
For å best kunne assistere deg anmoder vi om at all informasjon du oppgir er fullstendig.
Bestway er eneansvarlig for alt som følger av gjeldende lov og av kontraktsmessige forpliktelser (eksempel: art. 3,4,5 direktiv 1999/44/EF).
Bestways garanti dekker fabrikasjonsfeil som blir oppdaget ved utpakking av produktet eller under bruk, innenfor rammene for bruken og advarsler og instrukser som er gitt i brukerhåndboken. Denne garantien gjelder bare for produkter som ikke har blitt modifisert av en tredjepart. Produktet må lagres og håndteres i samsvar med tekniske anbefalinger.
FOR VANLIGE SPØRSMÅL, BRUKERHÅNDBØKER, VIDEOER ELLER RESERVEDELER BER VI DEG SE STØTTESIDEN VÅR: www.bestwaycorp.no/support.
VIDEOENE FINNER DU OGSÅ PÅ VÅR BESTWAY-KANAL PÅ YOUTUBE: www.youtube.com/user/BestwayService.
